środa, 9 maja 2012

"Dziwne przypadki bajkopisarza" Grzegorz Kasdepke (12.05.2012, g. 12:00)

Podróżowaliśmy długo po bajkowym świecie... Częściej podróżowaliśmy na północ niż na południe - co mam nadzieję nie było dla Was specjalnie uciążliwe. Czas wracać. Na najbliższym spotkaniu przeczytamy Polaka. 

Do Grzegorza Kasdepke długo nastawiona byłam sceptycznie. Nie wiem czy pamiętacie taką akcję promocyjną, gdy jego książeczki dodawane były do płatków śniadaniowych. W ten sposób Kasdepke trafił do mnie po raz pierwszy, nie zachwycił mnie i w jego stronę w księgarniach czy bibliotekach nawet nie zerkałam.

Ostatnio jednak zrobiłam wyjątek i będę musiała skorygować swoje poglądy. "Dziwne przygody bajkopisarza" to urocze, przewrotne i zabawne historie opatrzone takimiż morałami.


Jak pisze sam autor: "Znam kilkoro dzieci, które zarzucają mi, że te moje bajki to wcale nie są bajki. Znam też kilkoro dorosłych, którzy zarzucają mi, że te moje bajki to wprawdzie są bajki - ale wcale nie dla dzieci. Cóż mogę na to powiedzieć?... Prawdę mówiąc, skłonny byłbym przyznać rację raczej dzieciom. Dorosłych czasami nie ma co słuchać. Wiem, o czym mówię, bo sam już jestem dorosły."

W najbliższą sobotę zapraszam na spotkanie z bajkami-niebajkami dla dzieci-niedzieci, czyli dla nas jak znalazł! 

Wszystko co nam potrzeba do części plastycznej to Wy.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz