piątek, 13 kwietnia 2012

"Wiosna na ulicy Czereśniowej" Rotraut Susanne Berner (14.04.2012, g. 12.00)

Witajcie, 

długo myślałam (i za długość tych rozważań przepraszam) nad kolejną pozycją czytelniczą na nasze sobotnie spotkanie. I wymyśliłam co następuje: podczas najbliższego BAJKOWA nie będzie nic do czytania. Przedstawiam Państwu książkę Rotraut Susanne Berner 



składającą się z samych ilustracji.

Książki obrazkowe są ostatnio bardzo modne. Wystarczy przypomnieć "Miasteczko Mamoko", "Dawno temu w Mamoko", czy kultową "Yumi". Ja wybrałam "Wiosnę na ulicy Czereśniowej" z wielu powodów:

a) bardzo lubię czereśnie,
b) mamy wiosnę,
c) jeszcze mi się nie znudziła.

Razem z tą książką odkrywamy drugie obok "Zakamarków", niewielkie wydawnictwo z wielką literaturą dziecięcą. Przedstawiam Państwu "Dwie Siostry" (i polecam również ich ofertę przygotowaną dla dorosłych).

Po tym jak dzieci nam poczytają, pomożemy im zrobić wiosenne, motylkowe ozdoby do pokoju. Potrzebuję jedynie rąk do pracy.

Pozdrawiam i do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz